Klantenservice

BETALEN

Je kunt betalen met iDeal, PayPal en handmatig overboeken.

Uiteraard. We werken samen met betaalsysteem Pay.nl, zij handelen alle betalingen voor ons af.

BESTELLEN & LEVEREN

Na afronding van de bestelling wordt er altijd een mail naar je toegestuurd. Mocht je deze niet hebben ontvangen controleer dan je spambox. Kun je de mail daar ook niet vinden, stuur dan een mail naar info@feelingvibes.nl, zodat we de probleem kunnen aanpakken. Bij bestellingen met track&trace ontvang je de link via mail zodra het verzonden is.

Je ontvangt een mail met de track&trace code zodra het pakket is verzonden. Ben je deze kwijt of kun je de mail niet vinden, dan kan ik de track&trace code voor je opzoeken. Stuur dan een mail naar info@feelingvibes.nl

Dit kan, mits natuurlijk het pakket nog niet is opgestuurd. Stuur je wijziging zo snel mogelijk naar info@feelingvibes.nl

Komen de geleverde product(en) niet overeen met de bestelling? Neem dan gelijk contact op met info@feelingvibes.nl. Omdat het mijn fout is, worden de retourskosten en/of de nabestelling vergoed.

Controleer de status van je bestelling via track&trace, hier staat een verwachte leverdatum bij. Staat er dat pakket al is afgeleverd, kijk dan goed of er niet toch een briefje ligt of vraag rond of iemand anders het pakketje niet aan heeft genomen. Sommige pakketjes worden verstuurd als brievenbus pakket, dus die passen gewoon door je brievenbus. Mocht je het pakket echt niet kunnen vinden, neem dan contact op.

Dit kan bij Feeling Vibes’ verkooppunten. Vind de lijst van onze verkooppunten hier.

Verzendkosten binnen Nederland

Brievenbuspost: €1,95

Brievenbuspakketje (incl. Track & Trace): €3,95

Standaardpakket (incl. Track & Trace): €5,75

Bestellingen (excl. verzendkosten) vanaf €75,- worden gratis geleverd.

Verzendkosten belgië

Brievenbuspost: €2,95

Brievenbuspakketje (incl. Track & Trace): €11,95

Standaardpakket (incl. Track & Trace): €19,50

Bestellingen (excl. verzendkosten) vanaf €85,- worden gratis geleverd.

Dit kan. Neem contact op voor informatie.

It’s possible. Contact me for information.

RUILEN & RETOURNEREN

Ja, dat is mogelijk. Hiervoor gelden de standaard retourvoorwaarden.

Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat je een product terug wilt sturen. Voor retour gelden de volgende voorwaarden:

> Je hebt wettelijk bepaald 14 dagen de tijd om het betreffende product terug te sturen.
> Het product moet nieuw & ongebruikt zijn, waar mogelijk met originele verpakking en labels
> De kosten voor retour zijn voor eigen rekening.
> Het retour sturen is op eigen risico, dus we raden ten zeerste aan het pakket met track&trace te versturen. Zonder track&trace kan PostNL, of welke andere partij je het mee verstuurd, niets doen als ik het pakket niet heb ontvangen of als de zending incompleet bij mij aankomt en kan ik het dus ook niet vergoeden.

Het pakket kan retour naar:

Feeling Vibes
De schoolmeesterstraat 32
5251 WR Vlijmen

Stuur ook een mail naar info@feelingvibes.nl, dan weet ik dat het pakket er aan komt en laat weten om welke bestelling het gaat.

Zodra ik het product in goede, ongebruikte staat ontvangen heb, zal ik binnen 10 werkdagen het betreffende bedrag terugstorten op je rekening.

Login Account

Already a Rubnio Customer?

Invaild email address.

6 or more characters, letters and numbers. Must contain at least one number.

Your information will nerver be shared with any third party.